IDL

2012-01-10

Wpis organizacyjny nr 1

Do szanownych komentatorów mojego bloga mam trzy drobne prośby/uwagi:
  1. Warto się orientować, jakiej płci jest osoba, której blog komentujecie.
  2. Jeśli w opisie swojego bloga wyrażacie aspiracje do bycia pisarzem, warto na początek zaopatrzyć się w słownik ortograficzny („kredki” zdecydowanie przez „d”).
  3. Jeżeli komentarz do mojego wpisu ma się ograniczyć do hasła „super blogasek, wbijaj do mnie na adres...” to oszczędźcie sobie (i mnie) zachodu – takie wpisy będę usuwał, zajrzeć do was raczej też nie zajrzę.
Poza tym masę serdeczności wam przesyłam w nowym roku. :-)

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

piszesz jak ludzie mają komentowac twoj blog, choc nie masz zadnych komentarzy. mnostwo wymagan i nie dajesz NIC od siebie.

3Pixer pisze...

Witam niezorientowanego Anonimowego. Tutaj były dwa komentarze w stylu opisanym w notce, które poleciały. Jeżeli trzy prośby to "mnóstwo", to zachęcam do nauki liczenia powyżej cyferki 5. ;-)

Serdeczności!