IDL

2007-12-31

Rok Szczura

Przyszły rok będzie, według horoskopu chińskiego, Rokiem Szczura. Czyli teoretycznie moim rokiem, ponieważ urodziłem się w 1972 roku, a znaki chińskiego Zodiaku występują w cyklach 12-letnich. Mój szanowny staruszek też jest z Roku Szczura. :-)

Dodatkowo, jak wyliczyłem w oparciu o jakieś zapamiętane bzdury na temat numerologii, będzie to także rok pierwszy - jeżeli będziemy sumować do skutku wszystkie cyfry składające się na 2008, wyjdzie nam 1. Tak samo, jak w roku mojego urodzenia. :-)

Staram się z jednego ani z drugiego faktu nie wyciągać żadnych wniosków, znacznie lepiej zrobiłaby to moja kuzynka, która dodatkowo odgryzłaby mi łeb za nabijanie się z ezoteryki.

Chcę natomiast wszystkim - nielicznym, acz wiernym - czytelnikom mojego bloga życzyć dużo dobrych rzeczy w nadchodzącym roku 2008, nieważne, czy będzie dla Was pierwszym, czwartym czy dziesiątym.

Pozdrawiam!

Prześlij komentarz