IDL

2007-11-09

Fish i Marillion w YouTube

Niektóre życzenia spełniają się dość szybko. :-) Na stronie Fisha można znaleźć film otwierający jego koncerty na trwającej jeszcze trasie Clutching at Stars. Oczywiście filmik siedzi na serwerach YouTube, a konkretnie tutaj. Polecam, jest prześmieszny, choć pewnie trochę hermetyczny. Jego autorem jest Will Smith, ale broń Boże nie ten od rapu i dziwnych obcych...

Tak swoją drogą, wpadłem tradycyjnie w ciąg jutjubowy, czyli oglądając film jednym okiem, drugim wyłapuję powiązane klipy. Nawet nie wiedziałem (aż do dzisiaj), że istnieją takie cuda, jak jedyne wideo do Cinderella Search (Hogarth na wokalu), albo do Number One, chyba bardzo rzadko granego kawałka z bonusowej płyty albumu Anoraknophobia. :-)

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

... a obejrzałeś w końcu tego papugie? ;)
p.s. na przełomie listopada i grudnia będzie w Bydgoszczy mały konwencik fantastyczny, robi to nasz bydgoski Maskon - czujesz? nawet nie wiedziałam, że mamy w Bydgoszczy klub fantastyki..
Z pisarzy zapowiadają Żwikiewicza i Oszubskiego między innymi, i to właśnie ze względu na tego drugiego na pewno się tam pojawię, zresztą, i tak prawdopodobnie przyjedziemy ze Zbyszkiem oboje, bo potem już tylko dwa dni i Nordcon..

Maciej pisze...

Obejrzałem wreszcie film z trasy Fisha. Ubawiłem się bardzo:-D No i zapewne Sroka Złodziejka oraz Beatlesi niesamowicie wprowadzili w nastrój zaczynającego się koncertu.

3Pixer pisze...

Sroka Złodziejka solidnie podgrzała atmosferę, natomiast jak chodzi o Beatlesów, to miałem wrażenie, że zespół Fisha nie trafił ze swoim wejściem w zakończenie utworu Bitli. Ale nikt się tym nie przejął. :-)